Wat wilt u weten?

Veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Wij staan voor flexibiliteit, dit geldt ook voor onze werktijden. Wij verhuizen alle dagen van de week. In het weekend geldt een toeslag.

Als u akkoord bent gegaan met de verhuisofferte dan plannen wij de verhuizing voor u in en ontvangt u een bevestiging hiervan via e-mail. Na de verhuizing ontvangt u van ons een factuur. De factuur betaalt u via bankoverschrijving.

Uw grote meubels, zoals een bankstel of wasmachine, beschermen wij met dekens en/of beschermfolie – dit is inbegrepen in de prijs. In principe dient u grote meubels zelf te demonteren. Wilt u dit liever uitbesteden? In overleg kunnen wij het (de)monteren van meubels voor u verzorgen.

De overige inboedel dient in dozen te worden ingepakt. U kunt er ook voor kiezen om alles volledig uit handen te geven – wij zorgen dan voor het inpakken én demonteren. Hiervoor rekenen we een meerprijs, die u duidelijk terugvindt in onze offerte.

Verhuizingen vanuit een hogere verdieping kunnen op verschillende manieren worden uitgevoerd. Afhankelijk van de hoogte, de breedte van de trap, de aanwezige lift of het formaat van ramen en meubels, wordt bepaald of de verhuizing via de trap mogelijk is of dat er een verhuislift nodig is.

Houd er rekening mee dat het reserveren van een verhuislift en/of parkeervergunning extra tijd kost. Sommige grote of zware meubels passen alleen via een verhuislift of dienen zorgvuldig via de trap te worden vervoerd. Wij adviseren u hier graag over tijdens de offerteaanvraag.

Een oplossing zou kunnen zijn om de meubels via een raam naar buiten te krijgen en daarbij een verrhuislift te gebruiken als je van hogere etage naar beneden moet. Zit het raam dicht of kun je het raam niet ver genoeg opendoen, dan is er soms nog de mogelijkheid om het gehele raam te verwijderen en dan het meubel erdoor te verhuizen.

Bij gebruik van verhuishondjes met plastic wieltjes is er kans op beschadiging, echter gebruiken wij verhuishondjes met speciale rubberen wieltjes die de vloer niet beschadigen.

Wij staan voor flexibiliteit, dit geldt ook voor onze werktijden. De begintijd van de verhuizing zal in overleg met u bepaald worden. Doorgaans starten de verhuizers tussen 7.30-8.00u.

Onze grootste verhuiswagen heeft een inhoud van maximaal 36 kubieke meter. Een gemiddelde inboedel ligt tussen de 25 en 30 kubieke meter.

Uw aquarium kan ook mee verhuizen. Afhankelijk van de grootte van uw aquarium kan deze met een laagje water of zonder water meeverhuisd worden.

U kunt bij ons verhuisbenodigdheden bestellen. Bij de offerte sturen wij u altijd een overzicht en prijslijst mee. Huren van verhuisdozen behoort ook tot de mogelijkheid.

U hoeft alleen aanwezig te zijn om ons uw woning binnen te laten. Tijdens de verhuizing hoeft u zelf niet aanwezig te zijn. Na afloop van de vehuizing lopen wij graag alles met u door om de verhuizing af te ronden. Bij een van onze medewerkers kunt u de openstaande factuur via pin of in contanten voldoen.

Zeker! VBuning is actief door heel Nederland. We zijn gevestigd in de regio Amsterdam, dus bij verhuizingen buiten deze regio rekenen we voorrijkosten.

Benieuwd naar de kosten voor uw verhuizing?
Vraag vrijblijvend een offerte aan – we denken graag met u mee!

Contact

Bent u op zoek naar een bedrijf dat beschikt over het juiste materieel en de kennis om uw verhuizing of transport vlot en deskundig uit te voeren? Dan is VBuning uw logistieke partner. 

U kunt telefonisch of via ons contactformulier contact met ons opnemen over de mogelijkheden en/of een vrijblijvende offerte.

 VBuning
  Amsterdam | Purmerend
 +31 (0)299 78 67 50
     +31 (0)6 5132 1634
info@vbuning.nl
Kvk 59728930

Offerte aanvragen

nl_NL